Menu

جزئیات خبر

نسخه چاپي

زمان مخابره :   دوشنبه 27 آذر 1396 - 11:24:01 ق.ظ

انعقاد تفاهم نامه راه اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی

با حضور معاون امور اسناد، رئیس اداره اجرای مفاد اسناد رسمی و مسئول اداره فناوری و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان و نمایندگان حقوقی و نیز نمایندگان فناوری و اطلاعات بانک های استان تفاهم نامه راه اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان؛ در جلسه ای که با حضور معاون امور اسناد، رئیس اداره اجرای مفاد اسناد رسمی و مسئول اداره فناوری و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان و نمایندگان حقوقی و نیز نمایندگان فناوری اطلاعات بانک های استان در محل سالن اجتماعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برگزار شد؛ تفاهم نامه ای فیمابین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان و شورای هماهنگی بانک ها جهت راه اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی منعقد گردید.

شایان ذکر است سامانه فوق برای صیانت و پاسداشت حقوق شهروندی و ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوعان و نیز در جهت تسریع در پاسخ به استعلامات و افزایش سرعت خدمت رسانی در بستر شبکه امن دولت راه اندازی می گردد.

یادآوری می شود این سامانه باعث جلوگیری از هرگونه جعل در روند پاسخ به استعلامات خواهد شد.

 
.ذکر منبع در استفاده از مطالب و تصاویر الزامی است