Menu

جزئیات خبر

نسخه چاپي

زمان مخابره :   یکشنبه 5 فروردین 1397 - 07:28:02 ق.ظ

در سال 1396 صورت گرفت: ملاقات مستقیم مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با 758 مراجعه کننده

در راستای احقاق درخواست های قانونی ارباب رجوعان و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سال گذشته با 758 نفر از شهروندان و مراجعه کنندگان دیدارکرد.

به گزارشروابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، زمان ملاقات مردمی مدیر کل ثبت استان یکشنبه های هر هفته و با هماهنگی دفتر مدیر کل می باشد. در سال گذشته در مجموع 758 ملاقات مردمی با مدیر کل ثبت استان صورت گرفته است که 684 مورد مربوط به برنامه ملاقات مردمی ایشان در روزهای یکشنبه هر هفته می باشد که ایشان پس از راهنمایی مراجعین، دستورات لازم را به همکاران و واحدهای ثبتی تابعه صادر نموده است.

شایان ذکر است اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با افزایش مسیرهای ارتباطی خود با مردم و با رویکردی رسانه ای به دنبال تسهیل خدمت رسانی به مردم است.

ضمناً با هدف رفع مشکلات مردم شریف استان کرمان در سال حمایت از کالای ایرانی؛ هفت راه ارتباطی تماس تلفنی، سامانه ارتباط مستقیم در سایت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، پست الکترونیکی، مراجعه حضوری، سیستم الکترونیکی سامد، ارتباط از طریق نرم افزار تلگرام و صندوق ارتباط مستقیم با مدیر کل با هدف تعامل هرچه بیشتر و بهتر فیمابین مردم و مسئولان این اداره کل و ادارات تابعه در حال ارائه خدمات می باشد.

گفتنی است هم استانی های بزرگوار از این هفت راه ارتباطی می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در میان بگذارند.

یادآور می شود برای رفاه حال مردم، در سایت رسمی این اداره کل به آدرس www.kr.ssaa.ir ؛ بخشی جهت مطرح کردن مسائل مورد نظر و انتقادات و پیشنهادت طراحی شده که ارباب رجوعان محترم پس از طرح سوال می توانند با دریافت کد رهگیری الکترونیکی پیگیر موضوعات مطرح شده باشند.

بیان این نکته ضروری است که آدرس پست الکترونیکی این اداره کل sabtasnadpr@gmail.com میباشد.

 
.ذکر منبع در استفاده از مطالب و تصاویر الزامی است