Menu

جزئیات خبر

نسخه چاپي

زمان مخابره :   یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 12:31:26 ب.ظ

پیام رسان های داخلی پل ارتباطی بین ارباب رجوع و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان

در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در روز یکشنبه مورخ نهم اردیبهشت ماه سال جاری ضمن ملاقات با 11 نفر از شهروندان و مراجعه کنندگان بر نقش پیام رسان های داخلی به عنوان پل ارتباطی بین ارباب رجوع و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان تاکید کرد.

به گزارشروابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، زمان ملاقات مردمی مدیر کل ثبت استان یکشنبه های هر هفته و با هماهنگی دفتر مدیر کل می باشد. در روز یکشنبه مورخ نهم اردیبهشت ماه سال جاری 11 ملاقات مردمی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان صورت گرفت و ایشان پس از راهنمایی مراجعین، دستورات لازم را به همکاران و واحدهای ثبتی تابعه صادر نموده است.

شایان ذکر است در سایر روزهای هفته نیز در صورت عدم تداخل با برنامه ها و جلسات پیش بینی شده، مدیر کل ثبت استان آماده رسیدگی به درخواست ها و شکایات عموم مردم می باشد.

ضمناً با هدف رفع مشکلات مردم شریف استان کرمان در سال حمایت از کالای ایرانی؛ هفت راه ارتباطی تماس تلفنی، سامانه ارتباط مستقیم در سایت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، پست الکترونیکی، مراجعه حضوری، سیستم الکترونیکی سامد، ارتباط از طریق رسانه اجتماعی سروش و صندوق ارتباط مستقیم با مدیر کل با هدف تعامل هرچه بیشتر و بهتر فیمابین مردم و مسئولان این اداره کل و ادارات تابعه در حال ارائه خدمات می باشد.

 
.ذکر منبع در استفاده از مطالب و تصاویر الزامی است